3 Mayıs 2011 Salı

ANLATIMLI ÖRÜMCEK ŞAL:)))

11 yorum:

Nazan dedi ki...

Tarifini de vermişsiniz, çok teşekkürler..

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

ellerine sağlık canım benimde bildiğim şekildeymiş niyeyse bitmiş resimde çok daha farklı geldi bana.
emeğin için çok teşekkürler öpüyorum

Noblesse dedi ki...

teşekkürler, bu modeli hep sevmişimdir ama çok iyi tığ bilmediğimden cesaret edememeiştim.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın.
Çok da güzel.

zubizup dedi ki...

Turkish Underwearing desing
www.yoncatoptan.com
If you wisit me , I will be glad:)
:)
:):)
:):):)
:):):):
Kendi İşinizi Kurun:)

necla dedi ki...

ne güzel tektek anlatmışsın çok saol canım

Jud dedi ki...

Beautiful!!!
Kisses from Brazil,
jud-artes.

MARİFETANE dedi ki...

Ellerine sağlık canım resimler çok net kolayca yapılabilir bence.eline emeğine sağlık..hayırlı geceler.

♥GÖNÜL ÇELEN♥ dedi ki...

Bunu anlattığın iyi oldu canım:)

mormenevseorgu dedi ki...

çok güzel anlatmışsın canım ellerine emeklerine sağlık, ben de 3 sıra örümcekten sonra bir sıra fıstık yaparak örmüştüm :)))

zubizup dedi ki...

süper,
elinize sağlık

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...