30 Aralık 2011 Cuma

MUTLU YILLAR

SAĞLIKLI HUZURLU BOL KAZANCLI BİR YIL TEMENNİ EDİYORUM

34 yorum:

  1. aynı dileklerle mutlu yıllar ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Amin. Güzelliklerle dolu bir yeni yıl diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Size de mutlu yıllar!!

    Kedicik çok şirin:)

    YanıtlaSil
  4. Şapkasını yesinler:))Sana ve ailene sağlıklı,mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Sizede mutlu yıllar,sağlıklı,huzur dolu bir yeniyıl dilerim:)

    YanıtlaSil
  6. Senin de yeni yılın kutlu olsun Halime'ciğim. Senin bu kedişin manken vallahi:)) Nasıl da poz vermiş:))

    YanıtlaSil
  7. oyyy yerim seni BADEM kardeşinin de aynı fotoğrafı var:)))
    canım gönlünce dilediğince ama hep sağlıkla geçir inş. öpüyorum

    YanıtlaSil
  8. Nedret hanım çok zor cektim bu resimi:)))

    Haticem canım Badem'den örnek aldık valla.ama biraz zor oldu bu resmi cekmek:))))

    YanıtlaSil
  9. Halimeciğim ,sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim.
    Şanslı bir kedin var :)

    YanıtlaSil
  10. halime hanım,ziyaretinize ve iyi dileklerinize çok teşekkürler.Sizede ailenizle birlikte mutlu sağlıklı yeni yıl diliyorum,sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Yeni yılda mutlu olmanı sağlayacak her ne varsa hepsini senin için diliyorum. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. tüm güzelliklerle dolu yıl ve yıllar dilerim

    YanıtlaSil
  13. bu noel kediyi yerim ben maşallah :) yeni yılınız kutlu olsun

    YanıtlaSil
  14. güzelliğe bakın:)) mutlu sağlıklı, ağız tadıyla geçecek nice yıllara

    YanıtlaSil
  15. mutlu yıllar canım,pişin çok şirin olmuş,benimkine asla yaptıramazdım bunu,sevmeyi bile ancak uykulu iken başarıyoruz.

    YanıtlaSil
  16. sağlık,huzur,mutluluk dolu güzel bir yıl dilerim..

    YanıtlaSil
  17. Sağlıklı ve mutlu bir yıl dilerim.

    YanıtlaSil
  18. Sanada mutlu sağlıklı ve huzurla dolu bir yıl diliyorum...

    YanıtlaSil
  19. size de sağlık,mutluluk ve huzur dolu seneler:)..

    YanıtlaSil
  20. ay ne güzel bir poz bu böyle.mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  21. Ayy pek tatlı olmuş ama zorlanmasan şaşardım Halimeciğim. Kediler pek sevmez başlarına bir şey takılsın, halinizi düşünemiyorum:)) Mutlu sağlıklı huzurlu bir yıl olsun inşallah hepimiz için yeni yıl.

    YanıtlaSil
  22. Yaaaa.!! çok tatlıııı....!!

    YanıtlaSil
  23. Ayy ne şirin şey o öyle :)
    Mutlu yıllar canım..

    YanıtlaSil
  24. Bayıldım bu pisiciğin pozuna ne de güzel durmuş canım benim:))
    Mutlu,huzurlu,sağlıklı yıllar dilerim arkadaşım:)Sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Hehhe poza bak yaa yerim seni kuzum. Size de mutlu yıllar canım :)

    YanıtlaSil
  26. ne şeker şey bu böyle

    YanıtlaSil
  27. ne kadar şanslısınız bu güzel kedi sahibiniz olduğu için :)

    YanıtlaSil
  28. Çok tatlı olmuş kedicik :))
    uyyyyyyyy yeyim ben oniiiiiii

    YanıtlaSil
  29. ah çok şeker:))ismini nasıl unuttum bu güzelin:(((bu arada apt. bahçesinde de minik bir sarman var, bu karda kışta kimseler almıyor:((Ankara'da yavru kedi isteyen tanıdığınız varsa kulağınızda olsun Halime hanım ne olur:((ben Bücürük var diye alamıyorum, kıskanabilir, dövebilir, çünkü Bücürük erkek, bu kız, ayrıca maddi olarak iki kediye bakamam:((alışana kadar çok zormuş bazen hiç alışmayabilirmiş..bu karlarda üzülüyorum haline yavrucağın:((

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...