17 Mayıs 2011 Salı

NOSTALJİ (30 YIL ÖNCELERDEN)

11 yorum:

  1. iyi ki paylaşmışsın, ellerine emeklerine sağlık, çok çok güzel bir yastık.

    YanıtlaSil
  2. hamaratlığın yıllaaar öncesinden geliyorsmuş canım benim..çok güzel olmuş..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. 30YIL MI?SİZ KAÇ YAŞINDASINIZ Kİ?
    BU ARADA ÇOK ÇOK BEĞENDİM NE GÜZEL DEĞİŞİK BİR YASTIK BU
    ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  4. aaa hatırladım bu fıstığı .
    çok güzel çok canım MAŞALLAH yaşınıda hiç göstermiyor bu hatun kendine iyi bakmış hiç yıpranmamış:))

    süper bir model. öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. n güzel yıllarca saklayabilmişsin ...el emeği olunca insan gözü gibi bakıyor dimi ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. :)))))espirili yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar...runlar akşam akşam benide ğülümsettiniz.
    daha sonra hesapladımda tam 35 yıl ğecmiş bu yastığı yapalı.sandıkta öyleceee bekliyor.torun olursa artık onun yatağını süsler herhalde:))))
    bende hayalmi kuruyorum ne:))))))

    YanıtlaSil
  7. ÇOK ŞEKER BİR YASTIK HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ NE GÜZEL

    YanıtlaSil
  8. 30 yıl önce...Tebrikler canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Süpeeeeeeeeeeeeer. Ellerinize sağlık. Ben değişik şeyleri çok seviyorum. Bu arada sizinde kediciğiniz var galiba?

    YanıtlaSil
  10. çok çok güzel bir yastık.30 yıl saklamış olmanız süper.:)

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...