3 Ağustos 2011 Çarşamba

BONCUKTAN TELEFON AKSESUARI

HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM
 



19 yorum:

  1. Valla bayıldım kelebekler yusufçuklar uçuşuyor sanki...

    YanıtlaSil
  2. Arıyada benzettim ben.Çok hoş olmuşlar.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. oyyyyyy çok tatlı olmuslaaar:)

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık ateş böceği gibiler ve bir tanesine sahip olduğum için mutluyum:)))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş, kitap ayraçlarının ucu da olur:)

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık. Meral Hanıma katılıyorum. Bende ilk gördüğümde aynı şeyi düşünmüştüm. Güle güle sağlıkla kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık çok hoş olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  8. halimeciğim ne güzellikler yapmışsın çok beğendim satıyorsan alırım valla

    YanıtlaSil
  9. ğüzel yorumlarınız için çok teşekkürler arkadaşlar.

    Serpil hanım yapıp satacak kadar vaktim yok.öylesine zaman gecirmek için yapıyorum.
    benden bir hatıra olarak isteyene yollayabilirim..

    bir tane Hatice arkadaşıma yollamıştım..

    evet Banu hanım bak kitap ayracınada olabilir..

    YanıtlaSil
  10. sevimli olmuşlar canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. çooook güzeller ellerine sağlık..telefona takılacak ip nedir?

    YanıtlaSil
  12. çok şeker olmuşlar :) ellerinize saglık..

    YanıtlaSil
  13. SENELERDIR MODA BUNLAR...HERHALDE SENELERCEDE MODA OLUCAK..ELLERINE SAGLIK...
    EN GUZELLERI SENINKILER:)))))))))

    YanıtlaSil
  14. Eline sağlık halime yine çok güzel seyler yapmıssın

    YanıtlaSil
  15. çok sevdim bu boncuk melekleri..ellerine sağlık canım =)

    YanıtlaSil
  16. Ellerine sağlık Halime.Ne güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar güzel olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Çok hoş,şıkır fıkır.Bende de görünce dayanamıyorum bu incik boncuğa.İzninle kopi yaptım ve sıraya koydum.Eline sağlık hoşca kal.

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...