9 Nisan 2012 Pazartesi

İKİ ŞİŞLE VE BİRDE TIĞLA KORDON ÖRME


İki şiş ile kordon örmek için iki adet çorap şişi ğerekiyor.Şişimize istediğimiz  kardar ilmek başlıyoruz.ördüğümüz örgü hep sol elimizde kalacak.Örğümüzü şişimizin öbür ucuna ğetiriyoruzve düz örğü örüyoruz.Her seferinde sıra bitince şişimiz öbür ucuna ğetirerek devam ediyoruz.bilmem anlatabildimmi:)))))
Bilienler biliyordur bilmeyenler için anlatmak istedim.

 Tığ ile kordon örme.istediğimiz kadar zincir cekiyoruz (ben 5 zincir cektim.
 Zincirin üzerinden beş ilmek cıkarıyoruz.
 Ve ilmekleri tığdan cıkarıyoruz.
 İlmeklerin en başından örerek tığımıza topluyoruz.
 Resimleri takip ederek anlaşılıyor herhalde.biraz anlatma özürlü olarak:))))anlatmaya calıştım.


4 yorum:

  1. Detaylı anlatımın için teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. eline sağlık bende minik bir hanıma ördüğüm çantanın sapını böyle yapmıştım.
    ben iki çorap şişiyle yapıyorum.sona kadar örüp şişi çekip diğerinden devam ederek boru şeklini oluşturuyorum.
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. Ben makarayla örüyorum daha kolay oluyor :)

    YanıtlaSil
  4. eline saağlık bende takılara kullanmak için yapabilirim tşk.ler

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...