4 Mayıs 2012 Cuma

ERKEK BEBEK HIRKASI VE FISTIK:))))))))








10 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş:)
    fıstık nerde sepet bulduysa içine oturmuş:))))))))) çok şeker

    YanıtlaSil
  2. oyyyyyy hırka pek şirin olmuş, sahibi güle güle kullansın.Fıstığı yerim ben ne tatlı şey o öyle

    YanıtlaSil
  3. eee hep kızlara olacak değil demi:))) çok güzel olmuş canım sağlıkla giyilsin.

    Fıstığın pozları süper sepet hallerine bak şunun yaaa çok tatlı öp benim için:)

    YanıtlaSil
  4. hırkada çok güzel ama ben fıstığa bayıldım

    YanıtlaSil
  5. Fıstık ta fıstık hani. Maşallah maşallah. Hırka da çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Son kare çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  7. Hirkaya bayıldım. Ellerine sağlık canım. Fıstığa gelince , özellikle çiçeklerin yanında ki pozu bitirim. Nasıl da asil bir duruşu var. :))

    YanıtlaSil
  8. her zaman nedense bloğun açılmıyoru ,iyi siniz ,maşallah,dün giremedim internete geçmiş anneler günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. Lindo. O casaco e o gato.
    Joana

    YanıtlaSil
  10. Ördüğünüz her şeye bayıldım. Ben pek örgüyle ilgilenmem sabırsızımdır biraz :) ama örenlere ve örülenlere hayran olurum böyle işte. Kediniz çok şirin, sepetten sepete girmiş. :) Bunlar her yerde aynı demek. (Bizde de aynısı var da). :)))

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...