30 Aralık 2015 Çarşamba

AT NALINDAN KAPI SÜSÜ❤️❤️❤️

At nalını  benim kücük evimi yapan Nİyazi usta getirdi.Dedim ben bunu ne yapayım ki dedim kenarda duruyordu,Pintereste gezinirken birde baktımki at nallarından neler,neler yapmışlar hepside harikaydı.Bende onların icinden bir tanesini secip tabikide birazcık kendi yorumlarımıda kattıp ortaya böyle bir duvar süsü cıktı.Benim çok hoşuma gitti.Sizlerde yapmak isterseniz fikir olsun.


2016'nın Barış,Vefa ve Mutluluk dolu bir yıl olması dilegiyle.

Herkese  iyi yıllar dilerim❤️❤️❤️❤️❤️


4 yorum:

  1. Senin için de mutlu bir yıl olsun canım Nal da ellerin de hayata dönmüş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yeni yılınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  3. E, ne güzel olmuş işte :)
    Güzel bir yıl dileğimle.

    YanıtlaSil
  4. ellerıne saglık ablacım cok sık görunuyor mutlu yıllar

    YanıtlaSil

hoşgeldiniz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...